Jump to content

puddyls

VIP
  • Content Count

    1,486
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

puddyls last won the day on November 26

puddyls had the most liked content!

Community Reputation

12,229 Outstanding

About puddyls

  • Rank
    ★★★ Wettest Member 2017, 2019, 2020 ★★★
  • Birthday 05/10/1983

Personal Information

  • Gender
    that which they call fairer
  • Occupation
    i’m often at the beckoning call of others.
  • Location
    california
  • About Me
    um. hi! 👩🏻‍💻 so i guess you’d never know it, but i’m typically just a shy, introverted, kinda nerdy, kinda not, girl next door. things i find fun include hikes, camping, snowboarding, tennis, movies, disney, books, and naughty peeing. lol which if you haven’t inferred, is how i happened upon this site. i work too much, and cherish my freetime- although am prone to wasting it, too. but, yeah. just a little sneak peek into my deal. XO hugs and 💋, all.

Pee Profile

  • Favourite Thing About Pee
    so i like to hold, and often become quite desperate. also, i love wetting, and going pee in places i know i probably shouldn’t 😇
  • Hottest Pee Experience
    lol. idk if i've had any, but i'm happy to share and let you decide

Recent Profile Visitors

49,454 profile views
  1. definitely fun. but i have to be in the right mood for it usually.
  2. I've not really kept track, but there have been weekends where i'm still wearing what i had on friday night, sunday morning.
  3. Used to all the time. Also, not usually in school; though that did happen. But quite often playing at the park near my house. And back then it was never on purpose.
  4. thank you! haha. i guess i’m naturally gifted because about all i do anymore is a few games of tennis, and the occasional jog.
  5. 🤣 omg. so i waa like sooo close to writing that it was like an upside down soul patch.
  6. female. no real design currently trimmed.
  7. just out on a short walk. 🤭😇
  8. no wonder i was so moody. lol. went to work halloween night not expecting my period to come yet. but my uterus had a trick up its sleeve (canal?). luckily a coworker friend had a maxi pad cuz the emergency pantyliner in my purse just wasn’t going to do. the next morning while changing pads, i thought i’d share the icky that happened to my panties before getting them protected. 🤷🏻‍♀️🥺😔
  9. puddyls

    Upskirts.

    not so much an upskirt, as an upshirt- since aside from my nylons, that is all i really had on. 😳🤫😇
  10. puddyls

    Upskirts.

    sometimes on purpose. sometimes on accident. either way. 😇
×
×
  • Create New...