Popular Post Mary Moon 1,978 Posted August 22 Popular Post Share Posted August 22 45 minutes ago, Carb0nBased said: Do you like them when they're big? To tell the truth, i wouldn't want a potential partner of mine to have it too big. Let's say that if we talk exclusively about the aesthetic side of the penis, the form and appearance count more than the size. If a guy has it small but cute, for me he's promoted 3 4 Link to post
Popular Post nutinfancy 577 Posted September 1 Popular Post Share Posted September 1 Thought I'd post a pic of mine it gets the job done! 2 2 3 Link to post
Pisslover40 1,264 Posted September 1 Share Posted September 1 1 hour ago, nutinfancy said: Thought I'd post a pic of mine it gets the job done! A very hot cock 1 1 Link to post
Johnboy777 3,888 Posted September 1 Author Share Posted September 1 Do women prefer natural, uncut/uncircumcised dicks...or circumcised? 1 3 Link to post
Popular Post Pisslover40 1,264 Posted September 1 Popular Post Share Posted September 1 Me 3 4 1 Link to post
Johnboy777 3,888 Posted September 1 Author Share Posted September 1 Just now, Pisslover40 said: Me A very nice dick! 2 Link to post
nutinfancy 577 Posted September 1 Share Posted September 1 1 hour ago, Pisslover40 said: Me Mmmm Very,very nice dick!!! Link to post
Popular Post closetpeefa 46 Posted September 7 Popular Post Share Posted September 7 after reading and seeing fellow contributors post 1 3 1 Link to post
Euro 346 Posted September 13 Share Posted September 13 On 9/10/2024 at 11:31 AM, nylon crossdresser said: Here you go, hope you don't mind me wearing nylons and a skirt. A splendid display 🙂 Thanks for posting... 2 Link to post
nutinfancy 577 Posted September 14 Share Posted September 14 Thought I'd just share a cock pics this morning! 3 1 Link to post
Pissguzzler97 280 Posted September 15 Share Posted September 15 I’m definitely a grower 1 1 2 Link to post
Pissguzzler97 280 Posted September 15 Share Posted September 15 A place for me or other to post pics of their soft or tiny dicks. Hopefully there will be at least one dick posted a day 1 2 1 Link to post
Euro 346 Posted September 15 Share Posted September 15 12 hours ago, Pissguzzler97 said: I’m definitely a grower You certainly are a grower !!! I like the soft as well as the full ridged erection 🙂 Also like the with & without pubes 1 Link to post
Bladderlad 823 Posted September 17 Share Posted September 17 2 hours ago, Pissguzzler97 said: You have a seriously nice dick! 1 Link to post
Pissguzzler97 280 Posted September 17 Share Posted September 17 29 minutes ago, Bladderlad said: You have a seriously nice dick! Thank you, I appreciate it 1 Link to post
Bladderlad 823 Posted September 17 Share Posted September 17 6 minutes ago, tompee said: And here's mine. Ready to pee You need a piss? 1 Link to post
Bladderlad 823 Posted September 17 Share Posted September 17 Just now, tompee said: Hi there.yes I do...pretty full Same lol Link to post
Popular Post MikeNick 5 Posted September 17 Popular Post Share Posted September 17 This is mine 2 1 2 Link to post
Popular Post Pissguzzler97 280 Posted September 18 Popular Post Share Posted September 18 2 5 Link to post
Recommended Posts